counter easy hit احتلام 3 شب پشت سر هم - ucore
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امام صادق علیه السلام این دعا را به من داد : «سپاس خدایی را که صاحب حمد است و شایسته و نهایت [عبدالرحمان بن سیابه]
 
شنبه 95 مرداد 23 , ساعت 1:20 عصر

29

www.roham.ws › فهرست انجمنهای گفتگو › سوالات مردان Translate this page
Jan 25, 2008 - 19 posts
خیلی ها رو میبینم 2 ماه 3 ماه یکبار جنب میشن حسودیم میشه چیزی برای .... مشکل منم همینه بعضی وقتا که شروع میشه تا چند شب پشت سرهم جنوب میشم. میشه دارویی ...

احتلام یا خروج ناخواسته منی شبانه (جنوب شدن در شب)

www.hidoctor.ir/3113_احتلام-یا-خروج-ناخواسته-منی-شبانه-جنوب.h... Translate this page
Sep 24, 2012 - آیا در رابطه با احتلام یا همان خروج ناخواسته منی شبانه که با عنوان جنابت (جنوب) در شب معروف است اطلاعات کافی دارید؟ این بحث برای بسیاری از افراد ...

در ماه 3 یا 4 بار محتلم میشوم ومجرد هستم از این بابت خیلی عصبی هستم ...

www.pasokhgoo.ir/node/23024 Translate this page
Dec 16, 2010 - ممکن است بر اثر خواب دیدن، جنابت و احتلام هم حاصل شود . ... یا گفتگو درباره مسایل جنسی در کنار دوستان ، موجب خواب دیدن در شب و جنب شدن می شود.

احتلام شبانه بصورت مکرر - ایران سلامت

forum.iransalamat.com/انجمن.../احتلام-شبانه-بصورت-مکرر-4891/ Translate this page
Jun 2, 2006 - خیلی وقت ها پیش میاد که چند شب (( پشت سر هم )) در خواب مایع منی از من ... موضوع: احتلام شبانه بصورت مکرر ... تاریخ عضویت: Apr 2006; ارسالها: 3 ...

خروج منی در خواب - گفتگوی دینی

www.askdin.com/showthread.php?t=17755 Translate this page
Apr 1, 2012 - 1391/01/13, 13:37 #3 ... من از یه نفر شنیدم که اگر پشت سر هم چند شب این اتفاق بیافته ... برای جلوگیری ازاحتلام، موارد زیر نیز توصیه میشود:

احتلام یا خروج مایع منی در خواب/ راههای جلوگیری از احتلام - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/learn/semen3-autoerotism2-sleep.html Translate this page
حتی احتلام یا به عبارتی خروج مایع منی در شب در افراد متاهل هم می تواند رخ دهد. ... 3- تغذیه. 1- عوامل سرشتی و ژنتیکی: عوامل ژنتیکی موثر در پدیده احتلام در اختیار شما .... و دور چشم · لفتینگ سنتی چین، رفع افتادگی صورت، گردن، غبغب و گونه بدون کشیدن پوست .... ماجرای گلایه نفتی های پرسپولیس و اقدامات پشت پرده منصوریان.

چند سوال در مورد احتلام اقایان :: خانواده برتر

khbartar.blog.ir/post/2567 Translate this page
Jan 25, 2015 - 4-راستش تا حالا برای من پیش نیمده چند شب پشت سر هم ایجوری بشم ... 3)بله 4)خیر کلا احتلام نعمتی هست که خدا به آقایون اعطا کرده تا از فشار ...

اطلاعاتی نسبتا کامل در مورد احتلام آقایان در خواب :: دختران و پسران خانواده ...

moh3en.blog.ir/.../اطلاعاتی-نسبتا-کامل-در-مورد-احتلام-اقایان-در-خ... Translate this page
سلام سه شب پشت سرهم جنب شدم وضعیف . ..... شما مرحمت کن یه سر برو دکتر ... 3-اگر چند هفته یکبار خود ارضایی کنم باز هم گناه حساب می شود و بازهم همان عوارض جسمی و ... من شب پیش ساعت 5/5 بود که یکدفعه از خواب بلند شدم که کمی از ادرار خارج شد.

چرا در خواب محتلم می شویم ؟! :: دختران و پسران خانواده برتر

moh3en.blog.ir/post/30/چرا-در-خواب-محتلم-می-شویم Translate this page
May 19, 2013 - احتلام در خواب یه اتفاقیه که ممکنه برای همه بیافته . ... روز بیضه ها خالی میشدن دیگ شب رو خودم کنترل داشتم ولی این 9 روزه تو خواب هم محتلم نشدمه. .... هست که گذاشتم کنار ولی یه هقته ای هست که 2-3 بار پشتت سر هم جنب شدم آیا مشکلی هست ؟ .... چرا من گاهی اوقات یک هفته پشت سر هم جنب میشم نه فیلم ونه عکس میبینم.

احتلام بیش از حد شبانه - Salamat Iran Healers Parastari.com ...

www.iranhealers.com/modules.php?name=Forums&file...t... Translate this page
ارسال شده در: شنبه، 7 آبان، 1384 22:44:27 موضوع: احتلام بیش از حد شبانه, پاسخ بصورت نقل قول ... می شوم گاهی تا دو سه هفته یا یکماه اصلا جنب نمی شدم و بعضی اوقات تا چند شب پشت سر هم در خواب جنب می شوم ... http://semema.blogfa.com/post-3.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ